Ingravitto

que el maquillaje no apague tu risa, que el calendario no venga con prisas, que no te compren por menos de nada, que no te vendan amor sin espinas, que no te duerman con cuentos de hadas, que el fin del mundo te pille bailando, que todas la noches sean noches de bodas, que no se ponga la luna de miel...

24 agosto 2007

Cada día...
cuando empieza mi jornada laboral y bajo literalmente de la montaña a la ciudad se suceden y repiten las mismas cosas, eso a lo que llamamos rutina?
8h20: Busco (y por suerte cada día encuentro) una plaza de aparcamiento en la línia de cotxes de la zona azul delante del Andorra 2000. Mientras cojo el tiquet pasa por mi lado un chico flaco de chaqueta amarillo oscuro que "medioandando-medioasaltos" saca a pasear su también flaco perro recorriendo la manzana de la zona siempre en el mismo sentido. Nos intercambiamos una mirada y cuando ya se acerca el fin de semana (como hoy) también aparece en su rostro una ligera sonrisa.
8h27: Subo a la redacción del Diari de Andorra, preparo y locuto el primer informativo del día (l’Andorra Matí) y justo cuando ya lo he acabado me dispongo a ir a buscar mi desayuno, para mi es cuando empieza el día realmente y lo empiezo así como si fuera de excursión.
9h30: Pido en la cafetería del Andorra 2000 que me preparen un bocata pequeño de atún mientras entro al super para comprar el zumo de naranja con soja. En la cafetería cada día hay 3 obreros, se nota quien es el jefe de los 3, quizás por la edad, los 2 jovencitos que le acompañan me hacen siempre la misma broma: “el zumo de naranja te espera en el pasillo tres niña, ya te guardamos el bocata” , les hago un guiño, me parecen simpáticos. En la sección de quesos está la chica portuguesa reorganizando los productos, pasa el chico del IPOD medio curvado por una mochila que intuyo muy pesada (que llevará?) y veo como también recoge un zumo, algún día probaré el que él toma.

9h40: El bocata de atún ya está preparado en la cafetería, pago y me voy. Subo a la redacción y me situo en mi mesa enfrente del ordenador; escucho a mis espaldas los pasos y el bastón de William, un anciano de 86 años, un veteranísimo del mundo de la radio de cuando existía Radio Andorra y se escuchaba en todo el mundo a través de los radioaficionados, creo que ha vivido unas cuantas guerras y aún viene a trabajar, algo increíble. William se acerca y me dice: “Buenos días radio” con su acento francés, me da un beso en la frente como si de su hija o nieta se tratara. Le dejo porque no tengo abuelo y eso me da una pequeña satisfacción. El día sigue..........

Esto ha sido desde el mes de enero y hasta día de hoy mi pequeña rutina por la mañana, ni la he buscado ni provocado, me la he encontrado.
Así que hoy, día en que me despido de este trabajo para empezar una nueva etapa en Andorra (aún me queda un poco), he dejado que por última vez todos los personajes de mi particular película me acompañen de nuevo pero he cambiado el orden, m
e he retrasado 5 minutos.
El chico del perro ya estaba recogiendo la ejem... del perro, la chica portuguesa ya estaba con los embutidos, el chico del IPOD estaba ya en caja (he descubierto que también se pilla un par de Donuts), los 3 obreros ya estaban pagando y William ya permanecía en su mesa pero levantó la mirada reclamando que fuera yo quien me acercara a su mesa para el beso cordial.
Mi último día en la redacción, a las 19h30 haré el último informativo y diré “fins aquí l’Andorra Vespre d’avui, els deixem ara amb la fòrmula musical, els informatius d’Andorra 7 Radio tornarem dilluns puntualment a les 9 del matí, fins llavors que tinguin un bon cap de setmana”. Lo que pasa es que el lunes ya no estaré, por ahora vacaciones el día 10 empiezo en mi nuevo trabajo.

13 Comments:

Anonymous Anónimo said...

nena, ja tornes a canviar de treball? a veure quan quedem per fer un cafè i m'expliques totes les novetats.
judith

viernes, agosto 24, 2007 8:21:00 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Una nova etapa a la teva vida ... ni millor ni pitjor ...
Q tinguis molta sort i que disfrutis amb el que fas!
Petons!
Maite

viernes, agosto 24, 2007 9:28:00 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Bon dia FLoreta!
Et desitjo molta sort!!
Ens veiem despres...

Núria

viernes, agosto 24, 2007 9:29:00 a. m.  
Blogger Cris Marti said...

Ros espero que amb la nova feina trobis el que estàs buscant.

Però pensa que cap feina es la perfecta totes tenen la seva part bona on hi ha dies que et sents realitzada o feliz per haver fet alguna cosa que t'omple i altres dies que la feina es complica i et sents una merda i no saps si te'n podràs ensortir.

El que tinc clar es que no tot es treballar, però ja que la mejor part del dia es hi dediquem , millor tindre una feina que ens agradi i ens doni satisfaccions de tant en tant, no?

Un petó, et truco avui a la nit, ok?

viernes, agosto 24, 2007 11:15:00 a. m.  
Blogger Ros said...

Cris,
Buscar i trobar, quin és el millor camí a seguir? Qui pot esperar i qui no? A vegades quan sembla que ja ho has trobat alguna cosa t'impulsa a seguir buscant. Estar en constant recerca tampoc és sa, no? quan toca descansar? hi ha un moment concret, quan ho saps?
Sé que la feina és una lluita constant, com dius tú a vegades et dóna satisfaccions a vegades sembla que t'arrastra al fons, però no em vull conformar ni vendre amb el que no estic d'acord, la vida se la fa un mateix no puc permetre que els atres la decideixin per mi. Saps què és el millor/pitjor? que encara em queda molt per aprendre dels errors o els acerts que he de cometre però que m'ajuden a seguir, però els permeto entrar al joc de la vida, he mogut una fitxa arriscant a que se'm mengin de nou, però m'alimento de gent que com tu em diu les coses amb sinceritat m'agradin o no. T'anyoro, saps! Què et sembla si un dia d'aquests fem un sopar de germanes com aquell cop per Setmana Santa? petons

viernes, agosto 24, 2007 11:34:00 a. m.  
Blogger Cris Marti said...

Ara que tindràs uns dies de vacances i estaràs per aquí ja trobarem el dia per anar a sopar. Jo tinc desig de japonés... i tú?
Ja parlarem!!!

viernes, agosto 24, 2007 12:30:00 p. m.  
Blogger Ros said...

nena, JAPONES!!!! SI!!

viernes, agosto 24, 2007 6:14:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

jueeer!!! ke ja ten vas!!! sort k jo marxo dilluns xk sino aki mu passaria malament!m'alegro molt que marxis i canvies d'aires xk o necessites..ha estat un final d'agost mogudet x tu, aixi que unes bones vacances et sentaran de lujo!!
espero ke seguim mantenint el contacte, ni que nomes sigui a través del blog jejeje! et trobaré a faltar en serio!!amb tu akets dos mesos han molat molt, m'ho he passat molt be!!
a pok mes duna hora que marxis jo ja t'anyoro! espero que les vacances, la nova feina, i en general la vida et vagi molt be!
i ja sas...tingues el màxim de fronts oberts ;) ejejej!
ptooons!!

viernes, agosto 24, 2007 6:32:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

on millor estaràs que fora de Riberagygua, 29, 5a planta? per molt que diguin... kk

un petó ben fort i quan tornis quedem

un anònim gens anònim :-)

sábado, agosto 25, 2007 4:14:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Molta sort en la nova etapa!!!!

domingo, agosto 26, 2007 10:55:00 p. m.  
Blogger Ros said...

gràcies jordi
petons i te amb llimona!!

domingo, agosto 26, 2007 11:51:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Ja saps que jo penso igual que la teva germana, i estic segura que la nova feina t'aportarà moltes coses bones i les has d'aprofitar!!! Disfruta de les vacances i ens veiem ben aviaaaatttt per les platgetes turqueses! Rous, ja tinc ganes que pengis el següent capítol, el del gran dia de l'Anna, jejeje
Marta

miércoles, agosto 29, 2007 12:46:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Un petó molt gran des de Mallorca!!! M'ha emocionat el teu relat del DARRER DIA a la Ràdio. M'encanta com fas de la quotidianitat tota una novela plena de sentiments i emocions. Ets una crack!!!

JORDI JULIÀ

miércoles, agosto 29, 2007 5:37:00 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home