Ingravitto

que el maquillaje no apague tu risa, que el calendario no venga con prisas, que no te compren por menos de nada, que no te vendan amor sin espinas, que no te duerman con cuentos de hadas, que el fin del mundo te pille bailando, que todas la noches sean noches de bodas, que no se ponga la luna de miel...

26 junio 2008

no me sueltes!!!
Este medio día mi hermana me llama
Cris: ross, he vist el teu post, saps que aquesta nit hi ha concert de la Conchita a Reus
Ross: no!!!!!!!!!!!!!!!!!! ei anem-hi!!!
Cris: no t'ho volia dir perque sabia que passaria això!! marxem després del gimnàs va...
Ross: Bien!!!
Mi hermana mayor se ha hecho pequeña por un ratito, ha dejado que un concierto para "lolitas&bolly-caos" se convirtiera en un guiño entre las 2 ....me ha gustado. Este año es su año y me alegro de estar cerca porque creo que lo saboreamos todo de otra forma, además últimamente me está enseñando muchas cosas, a resolver algunos conflictos con mis sentimientos, aprender a controlar ese pronto que a veces me convierte en demonio y cuando me bajo de su coche siempre me hace esa mueca que significa que todo va a ir bien.... y tiene razón, por eso se la devuelvo para agradecerle lo mucho que me cuida, a su lado sigo siendo la pequeña.
Creo que le ha gustado la canción de Conchita - Nada Que Perder
http://es.youtube.com/watch?v=vMTzma2vF_0 la primera suya que escuché en la radio y me hizo recordar que cuando he sentido amor lo he vivido de verdad.

2 Comments:

Blogger Cris Marti said...

Ros va estar molt bé el concertillo, eh! Ple de lolitas emocionades i adolescents amb ortodòncia i gomina.
A veure que fan més a Reus aquests dies i tornem a fer una escapadeta, no cal que t'ho digui perque sé que segur que t'apuntaràs, no?

Ja ens mirarem el programa de festes.
Ah! ja parlarem però a la cooperativa del col·legi d'arquitectes aquest mes hi ha oferta de càmares de fotos , n'hi ha per 99 euros i que estan molt bé a la tarda t'ho mires.

Petons

viernes, junio 27, 2008 9:19:00 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

El concertillu de la Conxita va estar prou bé, ple de gruppies adolescents amb les hormones a tope, nois amb acné empaitant noies, pares amb fills/es que no arriben al metro trenta esperant estoicament que la noia de l'escenari acabés el seu repertori.

La veritat és que vaig arribar i només em va donar temps de sentir tres cançons, però em va estar bé perquè va tocar les dues que em sonaven una mica entre aquestes tres finals.

Per cert, tristíssim quan va pujar una noia del públic a cantar una cançó que no se sabia. Com diria algú que em coneix molt bé: LAMENTABLE.

L'endemà va tocar la Girasol al Parc de Sant Jordi. Això si que va estar molt i molt bé. Són uns fenònemos. Si no hi vau anar us ho vau perdre. Aquí us deixo una mostra d'una cançó que m'agrada especialment.

http://es.youtube.com/watch?v=oPbQNaNjaac

Aquesta gent són la meva motivació per sortir cada cap de setmana a l'estiu de concert de festa major en concert de festa major.

Bé, un petonet a totes les ciberingravittes.

SERTX

lunes, junio 30, 2008 2:31:00 a. m.  

Publicar un comentario

<< Home