Ingravitto

que el maquillaje no apague tu risa, que el calendario no venga con prisas, que no te compren por menos de nada, que no te vendan amor sin espinas, que no te duerman con cuentos de hadas, que el fin del mundo te pille bailando, que todas la noches sean noches de bodas, que no se ponga la luna de miel...

19 julio 2008

xino-xano
Cuenta atrás, quedaban días para que mi hermana se vistiera de luces, o mejor dicho las luces ya las tenía..tocaba que se vistiera de novia. Ese traje blanco que hace que todas las mujeres tengamos un brillo especial en los ojos y seamos más guapas por un día.
Nos reunimos, Cris, Dèbora, Pau y yo en el piso de Cris y Pep (pecado!!! están viviendo juntos antes de recibir el visto bueno del señor!), Pep estaba de despedida y pintaba que la noche sería larga, así que nos instalamos sin más en su terracita, menú: chino!!!!!!!!! me encanta!!! aloz 3 delicia, rolito de plimavela, tallarinas con gambas, telnera con seta, pan de gamba...
Además teníamos una tarea muy importante, cuidar y mimar al que iba a ser el músico-pianista durante la ceremonia de boda.
creo que me quedé dormida en el sofá...puede ser?

4 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Et vas quedar roque al sofà i podriem dir que vas tenir un petit intent durant el sopar però amb el vinillo blanc vas anar tirant. Un sopar 10 en tots els sentits.
petonets
Dèbora

martes, agosto 05, 2008 11:32:00 a. m.  
Blogger Ros said...

ohhhh, jo també penso que el sopar va ser 10, xino-xano que és el millor, anar fent!! no?
Ja em diràs si baixes el finde eh! petons flor

martes, agosto 05, 2008 12:32:00 p. m.  
Anonymous Anónimo said...

Òndia que ve que us monteu, noietes!! sort d'aquests soparets que són mitja vida, no?. Ja saps perquè ho dic, no, Ros? El dissabte a Salou va ser molt guai, m'ho vaig passar de conya. Em vaig oblidar de tot només escoltant-te i compartint aventures. Ai neneta, no se què faria sense el teu blog que m'acompanya mentre estic davant de l'ordinador aquestes vacances!!
una abraçada i repetim aviat, ok?
Petonets!!
AnnaE

jueves, agosto 07, 2008 3:49:00 p. m.  
Blogger Ros said...

walash!! jo també m'ho vaig passar molt bé amb tu i l'Iñigo, sou autèntics!! encara queda molt estiu a la propera veniu a Valls que hi ha un lloc molt xulo vale? petonets

jueves, agosto 07, 2008 8:51:00 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home